Înaintea conferinței Game Developers Conference (GDC) de săptămâna viitoare, NVIDIA anunță o listă de noi jocuri și plugin-uri pentru dezvoltatori, ambele cu DLSS 3. Cea mai nouă versiune a tehnologiei Deep Learning Super Sampling (DLSS) bazată pe AI este acum suportată într-o varietate de jocuri și francize, și este integrate în Unreal Engine. De asemenea, compania lansează plugin-ul DLSS 3 Frame Generation pentru a ușura modul în care dezvoltatorii pot adopta tehnologia.
Încă de la lansarea sa în 2018, NVIDIA DLSS a condus o revoluție a graficei neurale în jocurile pentru PC. Grafica neurală combină inteligența artificială și grafica pentru a crea un flux de randare accelerat care învață și se îmbunătățește constant. În loc să randeze nativ fiecare pixel dintr-un cadru, DLSS permite jocului să randeze 1/8 dintre pixeli, iar apoi folosește inteligența artificială și nuclee Tensor GeForce RTX pentru a reconstrui restul pixelilor, multiplicand numărul de cadre pe secundă semnificativ în timp ce livrează imagini de înaltă calitate care rivalizează cu rezoluția nativă.
Până acum, peste 270 de jocuri și aplicații folosesc NVIDIA DLSS ca accelerator de performanță bazat pe AI. DLSS 3, cea mai nouă versiune a tehnologiei este disponibilă în 28 de jocuri lansate și a fost adoptată de 7 ori mai rapid decât DLSS 2 în primele 6 luni de la lansare.
Printre mult anticipatele jocuri care vor primi DLSS se numără Forza Horizon 5, numit cel mai bun joc de curse open-world din toate timpurile de mai multe publicații și jocul cu cel mai mare rating dintre toate jocurile de curse din partea OpenCritic. Forza Horizon 5, care deja are ray tracing va primi update la DLSS 3 pe 28 martie.
Redfall, mult anticipatul open-world, co-op first-person shooter de la Arkane Austin, echipa premiată din spatele titlurilor precum Prey și Dishnored se lansează pe 2 mai cu DLSS 3. Mai mult, Diablo IV, cel mai nou titlu din francize Diablo – multe dintre acestea fiind considerate printer cele mai bune din toate timpurile – se va lansa pe 6 iunie cu DLSS 3.
NVIDIA va face plugin-uri DLSS Frame Generation disponibil publice în cadrul GDC, permițând și mai multor dezvoltatori să integreze tehnologia de sporire a cadrelor pe secundă în jocurile și aplicațiile lor.
Tehnologia DLSS este îmbunătățită în permanență prin training constant pe un supercomputer AI al NVIDIA. Lansarea publică va încorpora cele mai noi îmbunătățiri DLSS din acest an, printre care și:
- DLSS Frame Generation se folosește mai eficient de datele din motorul de jocuri, îmbunătățind stabilitatea interfeței pentru utilizator și calitatea imaginii în timpul mișcărilor rapide.
- DLSS Super Resolution îmbunătățește modul Ultra Performance cu stabilitate mai mare pentru detalii fine și o calitate a imaginii mai bună în general.
- DLAA îmbunătățește calitatea imaginii, reduce efectul de ghosting și îmbunătățește marginile obiectelor în scenario cu contrast crescut
NVIDIA și Epic anunță integrarea lui NVIDIA DLSS 3 în popularul motor de jocuri Unreal Engine (UE). Unreal Engine este un tool avansat și open, de creare 3D în timp real, care oferă dezvoltatorilor de jocuri și creatorilor libertatea și controlul de a livra conținut 3D de ultimă generație în timp real, experiențe interactive și lumi virtuale imersive. Plugin-ul DLSS 3 va debuta în UE 5.2, oferind dezvoltatorilor posibilitatea să accelereze performanța jocurilor și aplicațiilor lor.
Pe rafturile din Romania placile video Nvidia RTX 4090 / RTX 4080 / RTX 4070 Ti se pot achizitiona de la PC Garage ( vezi oferta ) – eMAG ( vezi oferta ) – evoMAG ( vezi oferta ) si CEL.ro ( vezi oferta ). Preturile variaza in acest moment intre 8000 lei si 13000 lei. Link-urile din acest articol sunt de afiliere, iar daca le folositit sustineti activitatea independenta a blogului!